Första inlägget

Detta inlägg är mitt första och därför så börjar min blogg samtidigt som jag publicerar det. Men om jag inte publicerar det kommer min blogg inte starta.
Hur kan du veta att jag publicerat det? Jo eftersom DU sitter framför datorn och läser en blogg som startat alldeles nyligen, antagligen är du min vän eller någon otroligt ensam människa som läser alldeles för många bloggar.

Jag har valt att börja blogga eftersom jag alltid har föraktat många bloggare, men nu när jag själv är bloggare tycker  jag om en boggare mer.
Den här bloggen kommer inte att vara någon "dagens outfit-blogg" eller någon blogg där det står vilken kompis man ska träffa på Espresso House osv.
Den här bloggen kommer att handla om mycket annat utom det, men jag hoppas få en mer konkret inriktning inom kort.

Kommentarer
Postat av: trulle

sounds good rubb! Spread your love!

2009-01-19 @ 16:59:24
Postat av: Anonym

de e sawas blogg gubben!

2009-01-19 @ 18:01:46
Postat av: Anonym

det bästa jag någonsin läst helt underbart skrivet

2009-01-19 @ 19:06:09
Postat av: IchO

SAWAS :D haha

2009-01-19 @ 20:25:18
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Karaszi

som ja sa, obeskrivligt bra gubben :D

2009-01-19 @ 21:19:37
Postat av: Anonym

du håller mig vid liv med dina vackra ord sawas!

2009-01-20 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0