Gästskrivare: Äntligen?

Nu har det gått för långt.
Jag vaknar upp och snubblar över ett gammal reklamblad från vänsterpartiet som vi fick i skolan för något år sedan. Bara faktumet att någon person bevisligen delat ut denna skiten frivilligt ger mig gåshud. Det stör en lika mycket som min kroniska värk på min högerstortå gör.

Nog pratat om det, kvällens ämne är Tokio hotel. Det var länge sen man hörde deras musik misshandla ens trumhinnor, och man undrar ju:
Är de döda? Har de äntligen insett hur värdelösa de är? Har folk tröttnat på dem? Det enda vi kan göra i detta tillfälle är att be till de högre makterna att detta innebär slutet på deras musikkarriär, deras meningslösa texter och deras fula hår. En sak som man stör sig på är att bandet totalt saknar personlighet.  Man vet ju vilka de där bröderna är, de finns ju på alla fula emotjejers tröjor, men de två andra saknar det där speciella. Jag vet inte ens vad de gör i bandet, antar att någon av gorillorna sköter trummandet men vad den andre gör har jag ingen aning om. Bandet innehåller också en konstig blandning, två clowner och två hårdkokta tyskar. Det är lite som en blandning av emos och nazister , och det går ju inte för sig! Så skona våra öron de närmaste 10-20 åren från er vedervärdiga smörja och ligg lågt.

/ djuret

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, vafan...

2009-05-04 @ 19:04:17
URL: http://eriksbitchas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0